ДИНАМИКАЛЫҚ ӘСЕРІНЕН ТЕМІР ЖОЛДАРДЫҢ ТЕМІРБЕТОН ШПАЛДАРЫНЫҢ БЕРІКТІГІ КҮШЕЙТУ
PDF (English)

Кілт сөздер

теміржол шпалдары, серпінді негізі, меншікті жиілігі, кернеу, деформация

Аңдатпа

Шпалдардың динамикалық әсерге төзімділігін арттыру және олардың көтергіштігін арттыру үшін олардың беріктігінің ішкі резервін әртүрлі сыртқы әсерлерге, соның ішінде негіздің беріктігіне зерттеу маңызды. Бұл қазіргі жағдайда олардың беріктік резервін болжау үшін жеткілікті теориялық және эксперименттік зерттеулерден туындамайды. Бұл зерттеулердің мақсаты дәлірек есептеу модельдерін жасау және олардың жүк көтергіштігін анықтау үшін заманауи алгоритмдерді қолдану арқылы теміржол байланыстарының динамикалық есебін жетілдіру болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін жұмыста математикалық модельдерге негізделген аналитикалық және сандық әдістер қолданылады. Шпалдардың негізі қатты серпімді. Көлденең ауытқулардың нақты жиіліктерін анықтау және жүктеме мен негіздің қаттылығының әртүрлі жылдамдықтарындағы кернеулі деформацияланған күйді анықтау үшін динамикалық есептеу әдістері ұсынылған. Теміржол байланыстарын есептеу мысалы келтірілген. Аналитикалық және сандық әдістердің көмегімен ауытқудың әртүрлі формалары үшін нақты жиіліктердің мәндері анықталды, сонымен қатар нәтижелерді салыстыру жүргізілді. Статикалық және динамикалық есептеулер жүргізілді, нәтижесінде ішкі күштердің мәндері, иілу мәндері және қалыпты кернеулер алынды. Алынған нәтижелер бағаланды. Беріктік резерві анықталды, тиісті қорытындылар жасалды.

PDF (English)