МЕКТЕП ҒИМАРАТТАРЫН ҚАЙТА ҚҰРУ НӘТИЖЕСІНДЕГІ ҚАЗІРГІ БІЛІМ КЕҢІСТІГІ
PDF (English)

Кілт сөздер

Мектеп, қайта құру, заманауи білім беру, мектеп ғимаратының типологиясы, білім беру тенденциялары, үздіксіз білім беру, білім беруді ақпараттандыру.

Аңдатпа

Мақала қолданыстағы мектеп ғимараттарын қайта құрудың маңызды тақырыбын қарастырады. Мектеп әр адамның өмірінде маңызды рөл атқарады, ал жайлы білім беру кеңістігін құру сәулетшілер мен дизайнерлер үшін маңызды міндет болып табылады. Мақалада қарастырылған негізгі мәселелер-оқушылар орындарының жетіспеушілігі мектеп, сондай-ақ мектептердің сәулеттік-жоспарлау құрылымы мен заманауи білім беру талаптарының сәйкес келмеуі. Кіріспеде мектеп ғимаратының инфрақұрылымына байланысты Қазіргі мектептерде қазіргі білім беру талаптарына жауап беретін оқу процесін ұйымдастыру қиын екендігі туралы мәселелер қарастырылған. Қайта құрудың негізгі мәселелері зерттелді: ғимараттың физикалық тозуын жою, қайта құрудың білім беру процесінің өзгеруіне әсері. Мақаланың негізгі бөлігінде типтік мектеп ғимаратын қайта құру жоспары ұсынылған. Әзірленген қадамдар қолданыстағы мектептерде оқуға ыңғайлы жағдай жасауға, сондай-ақ мектептер кеңістігін заманауи білім беру бағдарламаларының талаптарына бейімдеуге көмектеседі. Жұмыста қаралған Мемлекеттік бағдарламалар контекстінде мемлекет қолда бар проблемаларды шешу үшін қолданатын шаралар ұсынылған. Мемлекеттік бағдарламалар мемлекеттік-жекешелік әріптестік негізінде жаңа мектеп ғимараттарын салуды көздейді, бірақ қолданыстағы қорды қайта құру мүмкіндігін жоққа шығармайды. Қорытындыда мектеп ғимараттарын қайта құру екі негізгі мәселені шешетін ықтимал қадамдардың бірі болуы мүмкін деген зерттеудің негізгі қорытындылары сипатталған. Авторлар қолданыстағы мектептердің ішкі кеңістігін өзгерту оқушылардың мотивациясын дамытуға, білім деңгейін арттыруға, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін дамытуға ықпал етеді деп санайды.

PDF (English)