АСТАНАДАҒЫ НҰРА ӨЗЕНІНІҢ АУДАНЫНДАҒЫ СУ БАСАТЫН АЙМАҚТАРДЫҢ ҚАЛАҚҰРЫЛЫСТЫҚ БОЛАШАҒЫ

Supplementary Files

PDF

Кілт сөздер

городская застройка, архитектурная организация ландшафтов, подтопляемые территории, водно-болотные угодья, водный транспорт, интегрированный транспорт..

Аңдатпа

Су басқан аймақтардағы қала құрылысының тарихы бұрыннан бар. Қолданылған әртүрлі су тасқынынан қорғау жүйелерінің ішінде канал жүйесі ең тиімді болып шықты. Көп жағдайда каналдар жолаушылар мен жүк тасымалы саласындағы кейбір мәселелерін шешеді, су жолдарымен құрлықтағы тасымалдауды толықтырады немесе қайталайды. Дүниежүзілік тәжірибенің үздік мысалдары автокөлік және су шаруашылығы бар аймақтарда коммерциялық тартымды кеңістіктер ұйымдастыру мүмкіндігін көрсетеді.

Астана қаласының қарқынды өсуі су қоймалары көп және жер асты суларының деңгейі жоғары Есіл өзенінің сол жағалауының игерілуіне әкелді. Бұл тасқын сулармен және жауын-шашынмен қосылып, мезгіл-мезгіл кең аумақтарды су басуға әкеледі. Толып жатқан су қоймаларын құрғату, ұңғымаларды және су бұру ағындарын салу бойынша оқтын-оқтын шаралар жыл сайын шиеленісіп бара жатқан мәселені ішінара ғана шешеді. Осындай жағдайда Майами қаласында дамыған канал жүйесі қалыптасқан АҚШ тәжірибесін пайдаланған жөн сияқты. Астананың Нұра ауданына ұсынылып отырған канал жүйесі спиральды доғалы конфигурацияға ие. Бұл жер бедерінің ерекшеліктеріне және қолданыстағы су объектілерінің орналасуына байланысты. Арықтар Есіл өзенінің арнасына қосылып, артық суды қала сыртына шығаруды қамтамасыз етеді. Нәтижесінде қалалық көлік инфрақұрылымына ыңғайлы жол, су және кәріз желілері бар аумақтар пайда болды.Бұл  оларды белсенді қала құрылысына қолайлы етеді.